Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /var/www/fs3/45/fitwellf/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 1142
Suosittelemme Anu Nikkilän yksilövalmennusta | Optimoi suorituksesi mentaalivalmennuksella
Strict Standards: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method easyFancyBox::enqueue_styles() should not be called statically in /var/www/fs3/45/fitwellf/public_html/wp-includes/plugin.php on line 406

Strict Standards: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method easyFancyBox::register_scripts() should not be called statically in /var/www/fs3/45/fitwellf/public_html/wp-includes/plugin.php on line 406

Strict Standards: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method easyFancyBox::main_script() should not be called statically in /var/www/fs3/45/fitwellf/public_html/wp-includes/plugin.php on line 406

Asiakkaani kertovat

Saana_suositus

Näin entinen Bikini Fitness-kisaaja Saana Valkama kuvaa kokemuksiaan Anu Nikkilän yksilövalmennuksesta:

”Anu oli todella empaattinen valmentaja. Pystyin puhumaan hänelle kaikesta. Hän on aina kannustava, rohkaiseva ja iloinen! Hän auttoi eteenpäin, kun tuntui että junnaan paikallani. Sain todella paljon irti valmennuksesta. Vuosien syömishäiriö ja oman kehonkuvan vääristyneisyys hellitti ja sain itseni ja oman mielenrauhan takaisin. Mentaalivalmennuksesta on todella paljon hyötyä, eikä sitä tilaisuutta kannata jättää käyttämättä!”

 

Saana kertoo lähtökohdistaan ennen valmennusta:

”Olen 28 -vuotias kahden lapsen äiti Tampereelta. Toimin parturi-kampaajana ja opiskelen lapsijooga-ohjaajaksi sekä vauvahierojaksi. Myös kaikenlainen ravitsemukseen liittyvä kiinnostaa. Olen harrastanut Tae Kwon-Doa, show-tanssia, tankotanssia, joogaa sekä kuntosaliharjoittelua tähtäimenä bikini fitness -kilpailut keväällä 2013. Tarkoituksena oli jatkaa kilpailu-uraa syksyyn, mutta kroppa päätti toisin. Olin koko ikäni todella hoikka, ja teini-ikäisenä sairastuin syömishäiriöön. Koko aikuisikäni kaikki on pyörinyt enemmän tai vähemmän syömisen ympärillä. Vasta nyt, kun kroppa oli kisadieetin jälkeen piiskattu aivan loppuun, oli oikeastaan pakko pysähtyä miettimään. Tämä vuosi on opettanut paljon siitä, miten olla armollisempi itselleen. Hyväksyä kaikki virheet ja alkaa nauttia liikkumisesta ja elämästä niinkuin joskus lapsena. Tasapainoilu terveellisyyden ja syväänjuurtuneiden asenteiden kanssa jatkuu edelleen, niin treenaamisessa kuin ravitsemuksessa.”

Lue Saanan postaukset itsensä valmentamisesta työkalumme avulla tästä >

Anu (218 of 664)GPA-liiton voimanoston Maailmanmestari Teemu Tulonen kuvaa kokemuksiaan Anu Nikkilän yksilövalmennuksesta: 

”Anu on valmentajana positiivinen, kannustava ja empaattinen. Hän osaa loistavasti eläytyä valmennettavansa rooliin, kannustaa ja luoda uskoa valmennettavan tavoitteisiin pääsyssä. Kävin Anulla viidessä henkilökohtaisessa valmennustapaamisessa. Jokaisen tapaamisen jälkeen usko omaan tekemiseen oli 110%. Anulla on käytössä hyvät valmennustyökalut, joiden avulla on helppo hahmottaa omia tavoitteitaan, sekä saada itsestään selville aivan uudenlaisia vahvuuksia. Anulla on myös ikäänsä nähden valtavasti elämänkokemusta, joka lisää hänen neuvojensa ja ohjeidensa uskottavuutta. Kaikein kaikkiaan mentaalivalmennus antoi valtavasti uskoa omaan tekemiseen, auttoi hahmottamaan konkreettisesti tavoitteet, ja mitä niiden saavuttamiseksi vaaditaan.”

Näin Teemu on treenannut vuosien varrella kohti maailmanmestaruutta:

”Olen 21-vuotias miehen alku Tampereelta. Opiskelen tällä hetkellä insinööriksi ammattikorkeakoulussa. Urheilutaustani on monipuolinen: 15 vuotta jalkapalloa Urjalan palloseurassa, Thai nyrkkeilyä noin 6 vuotta, voimaharjoittelua noin 7 vuotta, josta 3 vuotta määrätietoisemmin. Lajinani on tällä hetkellä Raw- voimanosto, jossa harjoittelen niin sanotulla powerbody -tyylillä. Treenaan noin 5 kertaa viikossa jaolla: rinta, selkä, olkapäät, jalat, kädet. Voimanosto liikkeet: kyykky, maastanosto ja penkkipunnerrus tai niiden erilaiset variaatiot aina pääliikkeinä. Käytän paljon apuliikkeitä, joita treenaan enemmän kehonrakennus-tyylisesti, esimerkiksi 3×10. Käytän myös jonkin verran erikoistekniikoita, muun muassa pudotussarjoja, pakkotoistoja, tupla- ja triplasarjoja. Parhaat tulokseni ovat: jalkakyykky 260kg, penkkipunnerrus 165kg, ja maastanosto 310kg. Paras yht. 720kg. Sarjani J 110kg. Saavutuksiani on gpa-liiton maailmanmestaruus, euroopanmestaruus ja 2 x suomenmestaruus omassa sarjassani.”

Lue Teemun menestyksestä tästä >

Näin Noora Toivo, 400m aitajuoksija, kuvaa kokemuksiaan yksilövalmennuksesta:

edestänoora3

”Itse koen, että mentaalivalmennuksessa on ollut kaksi isoa plussaa. Toinen on se, että saa käytännön keinoja sekä välineitä, miten kehittää omaa ajatteluaan, pystyy vähentämään stressausta, saamaan apuja kilpailuun valmistautumiseen sekä muita mentaaliharjoituksia, mitä olisi itse vaikea hakea. Itselläni ei ole yksinkertaisesti osaamista tai aikaa tällaisten selvittelyyn ja Anu onkin auttanut paljon antamalla keinoja itselleni oli se sitten rentoutusnauhoja, kirjoja kilpaurheilijan mentaalivalmennuksesta tai sitten ihan harjoitteita.

Toinen itselleni tärkeä juttu on se, että minulla on Anun kanssa oikeus puhua itsestäni ja vain itsestäni. On ihanaa, kun saa olla ihan rehdisti itsekäs ja pyöriä sen kerran viikossa vain niissä omissa asioissa, pyöritellä niitä ja jauhaa, jauhaa ja jauhaa, vaikka sitä samaa asiaa. Anu on omalla tavallaan jonkin sortin ”asioiden ja ongelmien pyörittelyanalyytikko” yhdistettynä stressileluun. Tapaamisilla voin oikeasti avautua kaikesta ja pyöritellä niitä omia juttuja, mitkä itseäni vaivaavat. Toki luottamuksen rakentamiseen menee aina hetki, mutta mitä pidempään olen tehnyt Anun kanssa yhteistyötä, sitä parempi fiilis itselläni kaikesta on. Usein jo se, kun pääsen avautumaan ja puhumaan asioista jollekin ”ulkopuoliselle” joka on se järjen ääni, helpottaa se omaa oloa ja eloa paljon. Töitä on tehtävä itsekin ja panostettava, jotta kehitystä tulee, mutta niinhän se on kaikissa asioissa tässä elämässä.”      FitBODY 6/2014

Lue Nooran blogia täältä http://nooratoivo.blogspot.se/

Ulla-Riitta Koskisen, Bikini Fitness, mietteitä yksilövalmennuksesta:

umppu6”Olen kokenut mentaalivalmennuksen todella hyödyllisenä itselleni. Joudun tapaamisissa miettimään asioita mitä en oikeastaan koskaan mieti muuten. Saan vahvuutta jo tekemiini valintoihin ja opin ymmärtämään itseäni paremmin. On myös hieno huomata käyntien jälkeen tulevat mahtavat positiiviset tunnelataukset. Mentaalivalmennusta voin suositella kaikille on sitten ihan lenkkeilijä tai kilpaurheilija. Usein menestys lähtee juurikin sieltä syvältä itsestä eikä kyse ole aina vai pelkistä taidoista. Kun koko paletti on kunnossa menestys tulee jopa itsestään. Jokainen käynti antaa mulle todella paljon uutta ja on niin mielenkiintoista, että odotan aina seuraavaa käyntiä. ” FitBODY 6/2014

Lue Umpun blogia täältä http://primebody.fitfashion.fi/#

Painonnostaja Jenni Puputti kertoo mitä hyötyä hänelle on ollut Anun mentaalivalmennuksesta:

3000298”Olen ollut Anun valmennuksessa alkukesästä alkaen. Silloin havaitsin, että jokin kilpailutilanteen läpi viemisessä tökki eikä omat keinot enää auttaneet. Anun kanssa löydettiin heti välineitä murtaa mentaalipuolen haasteita.Suurin apu on tullut, kun Anu on löytänyt juuri minulle sopivia harjoitteita. Anulla on mahtava taito nähdä minun ”sisälle”  ja käsitellä minua yksilönä. Mahtavin oivallus on ollut löytää itsestäni mentaalisia vahvuuksia, joita vahvistamalla olen nyt jo saavuttanut haluttua tulosta kilpailuissa.Olen kilpaillut huipulla kymmenisen vuotta ja nyt vasta olen löytänyt itsestäni kilpailijan, enää en ole valmis antamaan tasoitusta huomioimatta mentaalista valmistautumista. ” FitBODY 6/2014

 


Strict Standards: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, non-static method easyFancyBox::on_ready() should not be called statically in /var/www/fs3/45/fitwellf/public_html/wp-includes/plugin.php on line 406